החלטתם לנסות את מזלכם בחו"ל ?קיבלתם הצעת עבודה בחו"ל? חוזרים סוף סוף לארץ אחרי תקופה ארוכה? ברכותינו! אתם יכולים להתרווח ולהירגע - אנחנו נדאג לכל הנדרש.

העתקת מקום מגורים בין מדינות הנה אירוע מעורר חששות ורווי חוסר וודאות בחיי המשפחה העוברת.

מחלקת הרילוקיישן שלנו תטפל עבורכם במקצועיות ובמסירות רבה בהעתקת מגוריכם מכל מקום לכל מקום בעולם בתנאי Door To Door.

אנשי הצוות המיומנים והמהימנים שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך, החל מהערכה מקצועית של התכולה ואפיון הצרכים הייחודיים שלכם, דרך ביצוע אריזה קפדנית, ביטוח ושילוח אווירי או ימי ועד לפריקת הציוד בביתכם החדש באמצעות סוכנינו המקצוענים. תפקידנו הוא להעניק לכם שקט נפשי בכל הקשור למעבר שלכם החל מרגע ההחלטה ועד לקבלת המטען במעונכם החדש מעבר לים.

חפצים אישיים - מחלקת הרילוקיישן שלנו תטפל עבורכם במקצועיות ובמסירות

שירותי חברתנו כוללים:

  • מנוסים בשילוח חפצים של דיפלומטים / קונסוליות לישראל ומחוצה לה.
  • אריזה מיוחדת לחפצי אומנות ונוי (תמונות, פסלים) .
  • טיפול בכל נושא המשלוח של בעלי חיים כולל חיסונים.
  • סיוע ואיתור מגורים לפי צרכי לקוח לטובת שכירות / קנייה.
  • שרותי יבוא/יצוא חפצים אישיים כולל אריזה מיוחדת לחפצים עדינים ( טלוויזיה / פסנתר).
  • ייבוא וייצוא של כל סוגי כלי הרכב.
  • עולים חדשים / עלייה (ALIYA) – תדרוך וליווי עבור הזכויות המגיעות לכם וניירת מלאה.
  • אחסנה לתקופה קצרה / ארוכה במחסן סגור ובטוח.
חפצים אישיים - מחלקת הרילוקיישן שלנו תטפל עבורכם במקצועיות ובמסירות

על מנת להפחית את חששותיכם מהפן הלוגיסטי של המעבר, ריכזנו עבורכם את שלבי הטיפול הלוגיסטי:

* לתשומת ליבכם: ברגע קבלת ההחלטה למעבר יש לקחת בחשבון מרווח של לפחות כחודש לטובת ההתארגנות הלוגיסטית.
  • פנייה: עם קבלת פנייתכם במשרדנו באמצעות מייל/אתר אינטרנט/טלפון תתואם פגישת יעוץ בביתכם עם יועץ הרילוקיישן למטרת הערכת נפח, הצעת מחיר ומענה על כל שאלותיכם באשר יהיו.
  • פגישת ייעוץ: יועץ הרילוקיישן יתאים עבורכם את הפתרון האופטימאלי בהתאם ליעד המדובר וגודל המטען אותו תרצו לשלוח.
*בנוסף לכך נדאג לספק לכם את חוקי ההגירה לאותה מדינת יעד על מנת שתוכלו לדעת מראש לגבי ניירת רלוונטית נדרשת למדינת היעד.
  • הצעת מחיר: בהתבסס על הנתונים שנלקחו בפועל בביתכם ובהתאם ליעד הנדרש – תישלח אליכם במייל הצעת מחיר מפורטת וברורה.
  • אישור הצעת המחיר: יש לדאוג לחתימת הצעת המחיר וציון מועד הביצוע הנדרש ושליחתה בחוזר על מנת שנוכל לשריין מועד במחלקת התפעול.
  • ניירת יצוא: לאחר קבלת ההצעה החתומה – תקבלו ממחלקת היצוא ניירת נדרשת למילוי (עבור המכס וחברת הביטוח) במייל וכמובן שנלווה אתכם בכל שאלה בנוגע למילוי הטופס.
  • יום האריזה: יגיע צוות אריזה עם חומרי אריזה איכותיים על מנת לארוז את תכולת הבית בדרך הטובה שתבטיח את הגעת הציוד ליעדו בשלמות ובבטחה. הצוות יעלה על דוח את רשימת התכולה באופן מפורט וימספר את הפריטים לטובת זיהוי מושלם בעת ההגעה.
כל הציוד יועמס על גבי משאית סגורה או מכולה – בהתאם לגודל המטען. *זמן האריזה למטען עד 20 רגל הינו יום עבודה אחד. עבור מכולה 40 רגל – 2 ימי עבודה.
  • תשלום: לאחר סיום האריזה ייצא חיוב בהתאם לגודל המטען בהתאם להצעת המחיר.
  • עמילות מכס: לאחר קבלת התשלום – יובל המטען לנמל הרלוונטי ויחל את שלב עמילות המכס (בערך 2 ימי עבודה).
  • שילוח: עם יציאת המטען מישראל יישלחו אליכם למייל פרטי ההפלגה/טיסה וכמו כן יסופקו לכם פרטי הסוכן לטובת יצירת קשר.
  • הגעת המטען ליעד: מספר ימים לפני הגעת המטען ליעדו, ייווצר קשר על ידי הסוכן לטובת מילוי מסמכים מקומיים ותיאום מועד אספקה.
  • קבלת התכולה: ביום המיועד, ידאג הסוכן להוביל את המטען למעונכם החדש וזאת בהתאם לרמת השירות שבקשתם (הכנסה לבית או עד לפתח הדלת).
Top